שאלות ותשובות

המדפסת הוירטואלית

  • מערכת הפעלה חלונות XP או חדשה יותר

  • מעבד 1 GHZ או יותר

  • זיכרון פנוי על הכונן הקשיח, לפחות 100 MB

  • זיכרון RAM של 512 MB או יותר

  • חיבור לאינטרנט

  • דפדפן מוכר בגרסה עדכנית

זו אתראה סטנדרטית לקובץ תוכנה שהסיומת שלו .exe. לחץ "שמור", או "keep" והקובץ יישמר בתיקיית ההורדות של הדפדפן.

אתחל את המחשב. הורד את קובץ ההתקנה העדכני, (קישור בראש הדף), התקן אותו שוב ואשר למערכת ההפעלה "התקן בכל זאת". אם ההתקנה עדיין לא הצליחה, בקש ממנהל הרשת בארגון שלך ליצור קשר עם שירות התמיכה שלנו בדוא"לsupport@clickb.co.il ונשמח לעזור.

בקש ממנהל הרשת בארגון שלך ליצור קשר עם שירות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il ונשמח לעזור בהתקנה.

כן, בהחלט. תהליך ההתקנה הוא כמו בהתקנה רגילה.

התקנת המדפסת הווירטואלית של מכתב בקליק אינה כרוכה בתשלום כלשהו.

לאחר שהתקנת את המדפסת הווירטואלית במחשב שלך אין צורך בהגדרות נוספות, אם אינך משתמש בשרת Proxy.

להזנת פרטי שרת ה-Proxy שלך, ב-Windows: לחץ על "התחל" ב-Windows > כל התוכניות > LetterByClick Printer (מדפסת מכתב בקליק) > Configure (הגדרות) והזן את הנתונים והסיסמה שלך. אם אינך יודע את הנתונים האלו, פנה למנהל הרשת בארגון שלך.

לאחר שהתקנת את המדפסת הווירטואלית, פתח את המכתב שלך, לחץ "הדפס" ובחר במדפסת הווירטואלית, במקום המדפסת הפיזית אליה היית מדפיס מקודם.

לשינוי הגדרת שם המשתמש והסיסמה, לחץ על "התחל" ב-Windows > כל התוכניות > LetterByClick Printer (מדפסת מכתב בקליק) > Configure (הגדרות), תייג את "unsave identifier and password" ולחץ "אישור". בפעם הבאה שתדפיס, תתבקש להכניס שוב את שם המשתמש והסיסמה ותוכל לשנות אותם.


האזור האישי

פתיחת חשבון במכתב בקליק היא בחינם! פעולות כגון הקמת משתמשים או שינוי הגדרות במערכת מכתב בקליק מתבצעות ללא עלות.

אם קיבלת הודעת שגיאה "פרטי התחברות או סיסמה שגויים" – לחץ על "שכחתי סיסמה", הזן את שם המשתמש שלך, ותקבל אימייל ובו קישור להגדרת סיסמה חדשה.

לחץ על "שכחתי סיסמה", הזן את שם המשתמש שלך, ותקבל אימייל ובו קישור להגדרת סיסמה חדשה.

צור קשר עם צוות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il ונשמח לעזור.

מתבצעות עבודות תחזוקה או שדרוג בתוכנה, והאזור האישי אינו זמין זמנית, לפרק זמן של עד שעה. אנא המתן, או פנה לצוות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il ונשמח לעזור.

מדף הבית, לחץ על "העדפות" בתפריט הימני, לחץ על הרשימה הנפתחת ובחר את השפה הרצויה. לאחר השינוי, לחץ על סמל האימות V הכחול שבפינה הימנית התחתונה.

המערכת מקבלת רק פורמטים מסמכים PDF בגודל A4 לאורך.

מדף הבית, לחץ על "העדפות" בתפריט הימני, לשינוי גודל הטבלאות הזן מספר מ-1 עד 50 בשדה 'מספר השורות בטבלאות". לאחר השינוי לחץ על סמל האימות V הכחול שבפינה הימנית התחתונה.

מדף הבית, לחץ על "העדפות" בתפריט הימני, שנה את פרטי המשתמש (תואר, שם, טלפון, פקס, דוא"ל, סיסמה). לאחר השינוי לחץ על סמל האימות V הכחול שבפינה הימנית התחתונה.

מדף הבית, לחץ על "העדפות" בתפריט הימני, שנה את הסיסמה שרשומה ב"מידע משתמש". שים לב, שדות הסיסמה נגישים רק כאשר כפתור "שנה סיסמה" מוצב על "כן". לאחר השינוי לחץ על סמל האימות V הכחול שבפינה הימנית התחתונה.


שימוש במערכת

אם ברצונך לשלוח מכתב חדש באמצעות הכפתור "לשלוח מסמך חדש" בתוך האזור האישי שלך, תוכל לעשות זאת רק אם הקובץ שמור בפורמט PDF בגודל A4 לאורך. להדפסת כל פורמט אחר, כולל פורמט docx מתוכנת word, יש לפתוח את המכתב בתוכנה שבה הוא נוצר, ולהדפיס אותו תוך שאתה בוחר את המדפסת LetterByClick .


כתובת הנמען

עם שליחת מכתב במערכת מכתב בקליק, מופיעה במסך הראשון, בצד השמאלי, תצוגה מקדימה של העמוד הראשון של המכתב. להגדרת אזור הכתובת, מקם את סמן העכבר על התצוגה המקדימה, מימין ומעל המילה "לכבוד", לחץ על הכפתור השמאלי בעכבר והחזק אותו לחוץ, גרור את הסמן לפינה השמאלית התחתונה של אזור הכתובת, ואז שחרר את הלחיצה.

א. ודא שהמכתב שאתה שולח אינו קובץ סרוק (המערכת אינה מזהה כתובת מתוך קובץ סרוק!)

ב. ודא שהקובץ הוא בגודל A4 לאורך.

ג. ודא שכל הכתובת נמצאת בתוך האזור המוגדר לכתובת ושום סימן אחר לא נמצא בתוך השטח הזה (ראה תשובה לשאלה 'איך מסמנים למערכת את כתובת הנמען שנמצאת בקובץ המודפס?').

בכל מקרה, אם לא הצלחת לסמן את אזור הכתובת – תוכל להקליד אותה ידנית במסך "כתובת הנמען", בשורות הצבועות בתכלת.

אם הכתובת שהתקבלה במסך "כתובת הנמען" נראית משובשת ומופיעים בה תווים לא מתאימים, ניתן לתקן את הכתובת ידנית, בשורות הצבועות בתכלת, או לשלוח את הקובץ לשירות לקוחות לבירור נוסף support@clickb.co.il.

מערכת מכתב בקליק מאפשרת לשלוף את כתובת הנמען מתוך המכתב עצמו, כל עוד הכתובת כתובה בצורה תקינה, וממוקמת במקום ייעודי. כתובת נמען תקינה:

  • תכיל בין 2 ל-7 שורות.

  • יש להשאיר את אזור הכתובת נקי – ללא רקע, וללא מסגרות וסימנים.

  • מבנה הכתובת צריך להיות קבוע, ללא צמצום שורות, כלומר אם ישנן בקובץ כתובות עם 4 שורות וכתובות עם 3 שורות – המבנה הקבוע יכיל 4 שורות, כאשר בכתובת עם 3 שורות שורה אחת תהיה "ריקה".

לא משנה באיזה פורמט נשמר קובץ המכתב שנשלח למערכת, ניתן לצרף אליו לאותה מעטפה גם נספחים נוספים. המערכת תומכת בצירוף של מסמכים מסוג PDF בגודל A4 לאורך.

לאחר ששלחת את המכתב להדפסה – לא ניתן עוד לבטל את ההזמנה. כל עוד לא לחצת V למשלוח תוכל להתלבט, לדחות עת המשלוח, ואף לשמור את המכתב בטיוטות למשך 7 שנים. כשאתה שולח את המכתב (לוחץ V) דומה הדבר כאילו מסרת אותו בסניף הדואר, שילמת, קיבלת קבלה והמכתב כבר יצא בדרכו אל הנמען.

גודל המסמך הינו 21*29.7 ס״מ, A4 לאורך.

במעטפה "קטנה" (23*11 ס"מ) יכולים להיכנס לכל היותר 4 דפים. תוכל לבחור הדפסה בצד אחד של הדף או בשני הצדדים. אם המכתב מכיל יותר מ-4 דפים, המערכת תפנה למעטפה "גדולה" (34*11 ס"מ) שמסוגלת להכיל עד 70 דפים.

מספר דקות לאחר משלוח דואר רשום במערכת מכתב בקליק, יתווסף באזור האישי תחת תפריט "ארכיון: חיפוש לפי פרטי נמען", כפתור קטן עם אייקון בצורת עין. לחיצה עליו תציג פרטים לגבי המעטפה, כולל מספר מעקב (ברקוד דואר רשום). תוכלו להעתיק את המספר, ולהדביק אותו באתר "מעקב משלוחים" של דואר ישראל להמשך בירור.

משלוח הדואר מבוצע על ידי חברות הדיוור "דואר ישראל" ו"מסר". משמעות סטאטוס "נשלח" היא שהפקת המכתב הסתיימה והמעטפה יצאה מדפוס בארי ומשונעת אל הנמען ע"י חברת הדיוור.

משלוח דואר רשום מבוצע על ידי חברת "דואר ישראל". משמעות סטאטוס "נשלח" היא שהפקת המכתב הסתיימה והמעטפה יצאה מדפוס בארי ומשונעת אל הנמען ע"י חברת הדואר. נסו שנית מאוחר יותר.

המכתב לא הופק, והמעטפה לא תשלח לנמען. זה קורה כאשר שולחים במוד אוטומטי תבנית של קובץ שאינה תואמת לפרופיל מוד אוטומטי.

ככל הנראה הקובץ הגראפי של החתימה נסרק ונשמר ברזולוציה נמוכה. אנא פנה לצוות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il ונשמח לעזור, ללא תוספת עלות, בהכנת קובץ חתימה חדש ותקין.

יתכן וישנה תקלה נקודתית בדיווח, אין זה אומר שהמכתב לא נשלח. אנא פנה לצוות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il ונשמח לעזור.

אל דאגה, ישנם שני מסכים עם תצוגה מקדימה. תראה את המעטפה במסך הסיכום. במידה והמעטפה אינה נראית במסך הסיכום, צור קשר עם שירות לקוחות בדוא"ל support@clickb.co.il.

ייתכן והמערכת לא פיצלה את הקובץ כנדרש. תוכל לסמן מחדש את אזור הכתובת, וכך לוודא ששום דבר לא מפריע לכתובת נמען תקינה – עיין בתשובה לשאלה 'כתובת הנמען במכתב שאני שולח נראית תקינה, אולם אני מקבל התראה מהמערכת "הכתובת אינה תקינה", מה לעשות?'

תייג את תיבת "הצג שגיאות בלבד" וערוך ידנית את הכתובת.

בעיה זו ידועה רק בדפדפנים מסוג אינטרנט אקספלורר בגרסה ישנה מ-11. אם נתקלת בבעיה ואתה משתמש בדפדפן אחר, אנא פנה לצוות התמיכה שלנו בדוא"ל support@clickb.co.il  ונשמח לעזור.

קובץ מצורף יודפס תמיד בצד א' של דף חדש, ולא בצד ב' של דף אחר.

בתצוגה המקדימה של הכתובת להחזרה, אכן מופיעים שם החשבון, שם המשתמש והכתובת להחזרה. אולם על המעטפה יודפס רק את השדה "כתובת להחזרה".


מחירים ועלויות

רכישת אשראי מתבצעת בעמוד רכישת אשראי.

את יתרת החשבון יכול לראות משתמש בעל הרשאת "מנהל". ליד שם המשתמש באזור האישי ישנו אייקון בצורת מטבעות. מקם את סמן העכבר מעליו (אל תלחץ על העכבר), וצפה ביתרת החשבון. אם תרצה לעקוב כיצד נוצר הסכום הזה, גש ל"עקוב אחר כל ההזמנות", גלול את המסך למטה וייצא את כלל ההזמנות לקובץ אקסל. באקסל ניתן לצפות בכל המשתמשים, אופן המשלוח שלהם, ובפרטים נוספים.