דיוור מודפס – הנשק הסודי של עולם השיווק הדיגיטלי

דיוור מודפס – הנשק הסודי של עולם השיווק הדיגיטלי

אתם תוהים לפעמים למה בעידן הזה של מדיה דיגיטלית ורשתות חברתיות, כשעסקים יכולים להפיץ תוכן בקלות ובעלות מינימלית (או חינם) , רבים מהם עדין טורחים ליצור, להפיק להדפיס ולשלוח דיוורים, קטלוגים ומכתבים אמיתיים?

הסיבה לכך לא נעוצה בכך שבעלי אותם עסקים דבקים בטכנולוגיה ישנה בעיוורון או חוששים לעשות את המעבר לעולם הדיגיטלי אלא פשוט מאוד הם ממשיכים לשלוח דואר מודפס כיוון שהוא עובד!

הסופר והיועץ העסקי Dan Kennedy, שחקר רבות את הנושא של שיווק דיגיטלי בכלל ושיווק ישיר מודפס בפרט, מאמין שדיוורים מודפסים שמגיעים לתיבת הדואר, נפתחים ונשמרים הם בעלי ערך חיובי שלא ניתן לשחזר אותו בעולם הדיגיטלי.

היתרון הזה נובע לדעתו של קנדי מכמה גורמים-

ההשקעה של העסק – הלקוחות מזהים ומעריכים את העובדה שהשקעתם כסף ומאמץ אמיתי על מנת ליצור איתם קשר, לספק להם מידע או בידור, או להביע הערכה. ההכרה שלהם בהשקעה שלכם מגבירה את הערכתם ונאמנותם למותג ומגדילה את הסיכוי שיבחרו להיות או להישאר לקוחות שלכם.

חיי מדף ארוכים יותר – הערך של תכנים מודפסים נשמר זמן רב יותר כיוון שהם נמצאים פיזית בביתם של הלקוחות אשר עשויים לחזור ולקרוא אותם או להיתקל בהם גם בעתיד. כך למשל, קנדי מעיד שפעמים רבות שמע מלקוחות שרק לאחרונה קראו את אחד הדיוורים שלו, שנשלח חודשים קודם לכן או שחזרו לעיין בקטלוג ישן ושואלים על מוצרים ושירותים שהופיעו בו. מקרים כאלה לא קורים כשמדובר בדיוור דיגיטלי.

הערכה מוגברת לחומר מודפס – סקר שנערך בשנת 2014 מצא ש-80% מהאנשים יקראו מגזינים ודיוורים מודפסים שהם מנויים אליהם או שקיבלו בחינם, אשר מגיעים בקביעות מעסקים שעימם יש להם קשר כלשהו. לעומת זאת כשנשאלו על הרגלי הקריאה של מדיה דיגיטלית אותם משיבים ענו שיקראו את התכנים רק ב-20% מהפעמים.

נימה אישית – דיוור מודפס הוא המקום המתאים ביותר להפגין תודה והוקרה ללקוחות, מטופלים או קליינטים שתמיד שמחים לדעת שמעריכים אותם.

התוצאות מדברות בעד עצמן

מחקרים נוספים שנערכו בנושא מראים שהדיוור המודפס אכן מוביל במקרים רבים לתוצאות טובות יותר מזה של הדיוור השיווקי

הם מגדילים את כמות הקניות – מחקר שוק של Ascent Group and Data Monitor סיכם כי 8 מתוך 10 אנשים מוצאים שקל להם יותר לקנות ברשת לאחר שקיבלו קטלוג מודפס מהחברה.

הם מובילים לתשלום מהיר יותר של חשבונות – בחברת France Telecom  הצרפתית, למשל צרכנים שקיבלו חשבונות לתשלום בדואר מודפס, שילמו אותם 4 ימים לפני משקי בית שקיבלו את החשבונות במייל

לא בכדי התפתחו בשנים האחרונות חברות המציעות שירותי עיצוב והדפסה לחברות. החברה ההודית The Indian Handwritten Letter Company למשל, מציעה שירות של שליחת מכתב בכתב יד לפי דרישה. חברת Lettry הניו יורקית, לעומת זאת, מציעה שירות שליחת מכתבים כתובים בכתב יד ללקוחות עסקיים. הנימה האישית של משלוח מכתב תורמת רבות לחיזוק המותג של החברה, ליצירת תחושה של יחס אישי אמיתי ובנוסף מגדילה את המענה של הלקוחות. 

גם בארץ מתפתחת תעשיה חדשה-ישנה של חברות הדפסת מכתבים כמו "מכתב בקליק" שמציעות מגוון שירותי דיוור כולל הדפסת המכתבים, עיצוב, הכנסה למעטפה, הוספת בול ושליחה – והכל במחיר של בול אחד. בנוסף תוכלו לקבל גם שירות ארכיון, ניהול דאטה וארכיון דיגיטלי.

הטכנולוגיה הישנה שחיונית לעתיד

מסתמן אם כך שחברות המבקשות לשפר את מידת האפקטיביות של השיווק הדיגיטלי שלהן צריכות לקחת דווקא צעד אחד אחורה ולהחזיר לארסנל השיווקי שלהן את הדיוור המודפס שמאפשר לייצר נקודות מגע כנות ואמיתיות עם הצרכנים, תורם לחיזוק המותג ומגדיל את ההיענות של הלקוחות.

אז מה אנחנו עושים?

אנחנו מדפיסים עבורכם את המכתבים, מכניסים למעטפה, מביילים ושולחים בדואר. אנחנו גם דואגים לבצע רישום ולדאוג שהמכתב שלכם יגיע ליעדו.

איך זה עובד?

פשוט התקינו את המדפסת של "מכתב בקליק" על המחשב שלכם  (ניתן להתקינה בהדרכה טלפונית) ו..זהו!  מעתה כל מכתב שתרצו לשלוח- פשוט שלחו למדפסת "מכתב בקליק" ואנו נדאג לכל השאר.

ומחיר השירות?

 שליחת מכתב בעלות של בול אחד בלבד!!

השאירו פרטים עכשיו וקבלו הטבה להתנסות עם השירות


שתף כתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *